ChristenUnie West Betuwe nodigt inwoners Varik uit

Logo CU WB.jpgvrijdag 26 april 2024 19:24

De ChristenUnie West Betuwe is op woensdagavond 1 mei in Varik. Inwoners worden van harte uitgenodigd binnen te lopen in het dorpshuis de Toeverij en vragen voor te leggen en in gesprek te gaan met deze enthousiaste groep van lokale politici.

De gemeenteraadsleden en bestuursleden van ChristenUnie West Betuwe bezoeken regelmatig één van de 26 kernen in West Betuwe, om in gesprek te gaan met inwoners. Alle inwoners zijn daarbij van harte welkom. De raadsleden nemen wat zij gehoord hebben vervolgens mee in hun overleggen over die onderwerpen, zodra die weer op de agenda staan.

Inwoners van Varik kunnen woensdagavond 1 mei vragen kwijt over bijvoorbeeld voorzieningen in het dorp, gemeentelijke ondersteuning van verenigingen, of woningbouw.

Binnenlopen kan vanaf 19.30 tot 20.30 uur in dorpshuis De Toeverij, Walgtestraat 5,4064 CK Varik. Iedereen is van harte welkom.

Christen Unie West Betuwe vindt het belangrijk om wat zij hoort onder de aandacht te brengen van de gemeenteraad en het gemeentebestuur. Zo kan de gemeente naast mensen staan en hen actief ondersteunen. Daarom is de partij warm voorstander van kerngericht werken, met bijvoorbeeld de kernbudgetten, de aandacht voor dorpshuizen en scholen in alle kernen en steun voor verenigingen. De partij zet zich hier op veel manieren voor in.